Raad van Kerken Oosterbeek

Organisatie

De Raad van Kerken organiseert diverse activiteiten in gezamenlijkheid tussen de aangesloten kerken. Dit gebeurt in meerdere werkgroepen.

De Raad verspreidt daarnaast ieder jaar in hotels en op campings een zomerfolder waarin de adressen en kerkdiensten van de Renkumse kerken vermeld staan. In de adventstijd verzorgt de Raad een kerstgroet in de vorm van een poster en een folder.

Andere activiteiten

De aangesloten kerkgenootschappen hebben ieder ook hun eigen activiteiten. Iedereen is daar welkom, maar de verantwoordelijkheid berust niet bij de Raad van Kerken. Op onderstaande websites kunt u meer informatie vinden over de activiteiten van de aangesloten kerken.

Kijk ook eens bij:

Contact leggen met de Raad van Kerken kan via het secretariaat: secretariaatRvK@kpnmail.nl.